måndag 16 januari 2012

Saker Blond Sopran vill se 2012! - 1

Jag vet att jag skrev att nyår, smällare, champagne och ett onödigt rubbande av den efter julottan surt förvärvade dygnsrytmen inte rör mig i ryggen. Jag står fast vid det. Men, just nu har jag en himla många bra idéer, så jag använder mig av det faktum att det trots mina privata åsikter är ett alldeles nytt år, och lanserar

Saker Blond Sopran vill se 2012!

1. Jag vill se Claes Eriksson anställd på tv-sporten. Jag tror knappast jag behöver motivera varför, men jag gör det i alla fall. Claes besitter förmågan att göra precis all sport intressant; hans enorma fackkunskaper och hans passionerade referat griper tag i en och kommer att kunna hålla en hel nation klistrade vid tv-rutan. Oavsett sport. Fotboll, hockey, friidrott, curling, golf, schack, dressyr, spökboll, alla bränner alla... Med Claes bakom mikrofonen blir allt på liv och död! Lyssna bara på dessa lysande exempel på högkvalitativ sportjournalistik!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar