fredag 3 februari 2012

Projekt Livad Lax Dag 7

Igår åkte jag tillbaka till Falun. Hann dock med att ingående studera ett värmesystem i Torsång på vägen, jättespännande! Nu tror kanske läsaren att "jättespännande" ska läsas med en smula ironi, men jag är själv tveksam. Det var faktiskt ganska intressant. När jag installerat mig i min lägenhet gick kvällen åt till te, en bok och levande ljus. En sista kraftsamling.

Idag är det så dags för mig att gå tillbaka till skolan. Om en timme och tio minuter har jag sånggemensam, och vi ska sjunga igenom hela operaprojektet. Ikväll är det konsert med Dalasinfoniettan som jag tänker gå och lyssna på. Operaprojekt hela helgen. Joråsatteh...

Har då Projekt Livad Lax gett något resultat? Jag hoppas det. Jag känner mig i alla fall ganska utvilad. Trots att jag vaknade vid fyratiden i morse av samma irriterande propp i näsan som för två nätter sedan. Jag antar att det visar sig på gemensam. Om det har fungerat.

Jag saknar er alla, mina fina vänner som är någon annanstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar